فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

فرشته صورتی من

مامان فریبا بر میگردد با دست پر برای کژال...

1392/6/14 12:50
نویسنده : مامان و بابا
609 بازدید
اشتراک گذاری

گل مامااااااان بالاخره مامان فریبا 12.6.92 بعد از دو هفته از هند برگشتقلبالهی قربونش برم که چقدر دلمون واسش تنگ شده بودقلبولی طفلی بدجووووووووور سرما خورده و صداش گرفتهناراحت

 

عشقم مامانی برات یه عالمهههههههههههههههههه لباسای جینگیلی خوشگل از مادر کر گرفته...دست گلش درد نکنه مامان عزییییزمقلباینم عکسای سوغاتیای کژال نازم:

 

 

این عروسک و اون کیف که اولین عکس بود نماد هندن که مامانی کلی گشته و واست گیر آورده دختر نازمقلبالانم مامانی و بابایی پیشمونن و ما خیلی خوشحالیییییییییییییییییییییمنیشخندکاش این روزا هیچوقت تموم نشهقلب

 

14.6.92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان محیا
14 شهریور 92 13:16
کژال خاله مبارکت باشه عزیزم
فرشته ی صورتی کوچولو با این همه لباس صورتی!!!
خیلی خیلی نازن دست مامان فریبات درد نکنه


مرسییی خاله محیا جون مهربونم
مامان سونیا
14 شهریور 92 22:43
ای جانم چه اسم نازی مبارک عزیزم خیلی لباسات ناز بیا همشونو بپوش بببببوووووووووسسسسسس


مرسیییی خاله جون مهربونم
mona
15 شهریور 92 20:50
به به !!چه اسم زیبایی، میدونم خودتم مثل اسمت زیباییخوش به حالت بالاخره اسمو انتخاب کردی؟ من هنوز بین 2تا اسم شک دارم


مرسییی خاله جونم...لطف دارید.بجنبین دیگههههه نی نی خوشگلمون داره میاد
میترا
16 شهریور 92 12:06
چه لباسهای شیکی مبارکش باشه


مرسیییی میترای عزییزم شما لطف داری خانومی
الناز مامان طاها
22 شهریور 92 21:49
من عاشق لباسهای دخترونه هستم این لباسها هم که محشرنمنتظر دیدن روی ماهت هستمبا اجازه لینکتون کردمخوشحال میشم به ما هم سر بزنید


مرسیییی الناز جان حتما گلم
مامانِ حنـــــــا
30 شهریور 92 1:46
شیما همشون قشنگن ولی دوتاشونو بی نهایت دوس دارم
منم میخوااااااااااااااااام ...


مرسییییییییییییییییییی عزییییز دلم قابل تو و حنا جونمو نداره اصلااا