فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

فرشته صورتی من

باز فشار مامان بالا رفت...

1392/7/10 21:45
نویسنده : مامان و بابا
367 بازدید
اشتراک گذاری

عشق ناز مامان این روزا مامان باز درگیر فشار خونه...روز دوشنبه 8.7.92 از صبح فشارم بالا بود و هی بالاترم میرفت...تا اینکه ععصر با بابا رفتیم آتیه و چک آپ . باز فشار بالا بود یعنی 15 روی 9...و اینطوری شد که خانوم دکتر دستور بستری 24 ساعته داد تا شرایطمو کنترل کنه اما من با رضایت خودم اومدم خونه و به خاطر اینکه دوز قرصم زیاد شده بود اکثرا خواب بودم و خدارو شکر فشارم اومد پائین تر ... تا 3 شنبه عصر هر یک ساعت فشارمو چک میکردیم که یه وقت بالا نره...جواب تست پروتئین ادرارمم که منفی بود خدارو شکر...در نهایت دیشب رفتیم آتیه و یه تست ان اس تی دادم و خیالم از بابت دختر گلمم راحت شدقلباما عزیزم خیلی باید مراقب باشم تا باز بالا نره...امروزم پیش خانوم دکتر بودم که گفت فشارت کارو خراب کرده...ولی گفت نگران چیزی نباشم چون دیگه شما کامل کاملی . اگه هروقت فشارم بره بالا  سریع برم بیمارستان و اونم میادو شمارو در میاره...توکل به خدا...ببینیم تا چهارشنبه دیگه چی پیش میاد...

دوست دارم نازگلک مامان،بمیرم که انقد جات کمه فدات شمقلبقلبقلبامروز خانوم دکتر با دستش شمارو اندازه گرفت و گفت بهش میخوره 2600 تا 2700 باشه...طوری نیست عزیزم به دنیا اومدی یه عالمه بهت میرسم تلافیشو در میارم گلمماچ

 

10.7.92

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان آرینا
10 مهر 92 22:16
جدیدترین لباس کوچولوها با قیمت باور نکردنی. به ما سر بزنید. http://www.nini-berooz.blogfa.com
الناز مامان طاها
11 مهر 92 1:18
وايييي تو رو خدا مراقب خودت باش عزيزم،وزنش خوبه به دنيا كه اومد اونقدر بهش شير بده كه بشه فرشته صورتي توپولي،پس احتمال قوي سزارين ميشي؟يه وقت نترسيامن خودم سزارين شدم اينقدر ميترسيدم كه نگو،بعدش بابت اون همه ترس كه داشتم پشيمون شدم.......بيخبرمون نذار



وای الناز جوونم بی نهایت میترسم...مغزم رو طبیعی برنامه ریزی کرده...حتما عزیز دلممم
fafa
11 مهر 92 11:25
وای عزیزم حالت خوبه الان کجایی؟ همش فک میکنم امروز دختر نازت دنیا اومده

وای همین روزاس که عکسشو اینجا ببینیمممممممممممممممممممممم



گلم خونم و حالمم خوبه خدارو شکر ایشالا تو همین هفته میادش دیگه خاله جوووون
هلیا
11 مهر 92 14:41
ای جانم یعنی هفته دیگه بسلامتی تشریف مییارن ؟
خوش بحالت من که فکر میکنم ماه به ماه حاملگی همش ترس و وحشت و استرسه ...
کم کم باید بفکر بیفتم اما واقعآ میترسم از روز اولش تا آخرین لحظه ...
شیما جان این فشار بالا از دوران حاملگی بوجود اومده ؟
راستی ایمیل رو واست گذاشتم عزیزم



عزیییز دلمی اصلا از بارداری نترس...من که خیلی راحت سپریش کردم هلیا جونم.گرچه سختی داره اما تازگی و جذابیت زیادیم داره و بی نهایت شیرینه...مخصوصا از وقتی که تکونای نینیو حس کنی...سختیش از ماهای 7 یا 8 به بعده...
گلم فشار من یک ماهی میشه میره بالا که اگه سابقه فامیلی نداشته باشی و مصرف نمک و یه سری از مواد غذاییو نخوری اصلا اتفاق نمیافته...خیالت راحت...