فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

فرشته صورتی من

18.4.89 سالگرد ازدواج مامان و بابا

1392/4/18 21:32
نویسنده : مامان و بابا
377 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان عزیز دلم امروز 18 تیر و سالگرد ازدواج من و بابایته قلب این سومیشه نیشخند از اینکه باباییتو به عنوان همسر انتخاب کردم خوشحالم.اون خیلی مرد خونواده دوست و مهربونیه خیلی هوای منو داره برای خوشحالی و خوشبختی من از هیچی دریغ نمیکنه قلب توی این 6 ماهه که شما تو دل مامانی نذاشته مامان دست به سیاه و سفید بزنه...

الهی بمیرم براش از سر کار میاد غذا درست میکنه ، ظرف میشوره ،خونرو جارو میزنه... بعضی وقتا میمونم که چطور ازش تشکر کنم فقط نگاه بهش می کنم و از خدا می خوام ازش حفاظت کنهقلب نگاش می کنم و از خدا میخوام به هر دومون قدرت بده،لیاقت بده،صببر و تحمل بده تا بتونیم این خوشبختیو حفظ کنیم و از زندگی شیرینمون نهایت لذتو ببریم... قلب

تو این 3 سال خیلی اتفاقا افتاده...اتفاقای خوب و بد خیلیا بودن که از خوشبختی ما بر عکس انتظارمون ناراحت بودن و نهایت تلاششونو کردن که مارو ازهم جدا کنن اما ما با تموم سختی مثل 2 تا شیر از عشقمون دفاع کردیم و هر شب قبل خواب به هم قول دادیم همیشه باهم باشیم و از خوشبختیمون مراقبت کنیم قلب

توماج عزیزم امروزو به تو و خودم تبریک می گم قلب 7تا دوست دارم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

غزاله
14 دی 92 1:30
شيما جون از اول وبلاگتو خوندم خيلى برام جالبه كه اكثر خاطراتتو حالاتتون و زندگيتو شوهرت و تقريبا همه چيت مثل منو اميد مثلا ما هم سالگرد ازدواجمون ١٨ ارديبهشت هست! مثل شما كه هجدهمه من اصفهان زندگى ميكنم فكر كنم يه ربطى دارين شما هم اينجا شوهر مهربونت ، اميد هم مثل اونه، تقريبا همه ى كاراى خونرو ميكنه به جز آشپزى البته عدد ٧ كه براتون مقدسه! آخه ما ٧ دى نامزديمون بود و امسال هفتمين سال بود كه از ٧ دى نامزديمون ميگذره و برام جالبه كه بعد از ٧ سال وندا كوچولو تو دلمه، حتى تاريخ زايمانش ١٤ فروردين هست كه فكر ميكنم زودتر باشه و اميدوارم ٧ فروردين بشه ما هم مثل شما يه هاپو داشتيم، اسمش سرمه بود ، بعد ٣ سال عيد امسال از پيشمون رفت بعد از اون نتونستم سگ ديگه اى بياريم اما حتما وندا كه بزرگ شد يكى براش ميگيريم حتى لباساى كژال و وندا بيشترش شبيه همه!! حالا بعدا عكسشو ميذارم ميبينى من اول ميخواستم ست ياسمين مدل بهارشو بگيرم اما روزى كه برا خريد رفتم جنسيت معلوم نبود و از چيلك گرفتم اومدى اصفهان بيا ببينيمتووون
مامان و بابا
پاسخ
عزیییییییییییییییییییییز دلمالهی فدات بشم منواااقعااا چقد به هم شبیهیم ما!!!!!الهی خوشبخت باشین همیشه و وندا عسلی هم به سلامتی به دنیا بیاد و شادتر و خوشبخت تر بشین...من خودم اصفهانیم عزیزم به خاطر کار توماج تهرانیمآخیییی بگردم سرمه روخیلی سخته...