فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

فرشته صورتی من

مامان فریبا میرود...

1392/5/31 2:07
نویسنده : مامان و بابا
317 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان دختر قشنگمقلب

مامان فریبا این دفعه فقط یه روز پیشمون موند و پریشب یعنی 28.5.92 راهی هند شد...امیدوارم وقتی بر میگرده یه خانوم سیاه سوخته با یه خال قرمز روی پیشونیش نباشه نیشخند

امیدوارم بهش خوش بگذره و اون کاری رو که واسش این راهو رفته به نحو احسنت و اونجوری که دلش میخواد به اتمام برسونه...

فرداشم بابایی برگشت اصفهان و باز ما موندیمو خودمووون ناراحت

 

امااااااا...

عزیزکم امروز نوبت ویزیت دکترم بود خانوم دکتر خوشگل و مهربون مامانییی قلبمامانیت خانوم دکترو خیلی دوست داره و هروقت پیشش میره کلی باهم میگن و میخندن...البته امروز بنا به دلایلی که دوست ندارم اینجا بنویسم و خاطرتو مشوش کنم متوجه شدم خانوم دکترم مامانیو دوست داره و احوال مامانیییی خیلییی واسش مهمه قلب

خلاصه اینکه همه چی خوب بود جز فشار خونم که طبق معمول بالا بود و دوباره باید تست پروتئین 24 ساعته بدم عزیزمقلب از خدا میخوام کمک کنه و این فشار خونو که بی دلیل بالا میره برام پائین نگه داره...آخه من خیلییییییییییییییی رعایت می کنم خوشگلم چون سلامتیه تو برام مهمه قلب

اینم بگم که وزن مامان تو این 7 ما ه ونیم 9 کیلو زیاد شده و فعلا که حسابی به خودم می بالم که افراط و زیاده روی نکردم و خیلی جاها با خواسته های نا معقول دلم مبارزه کردم و بجاش چیزایی خوردم که واسه عروسکم مفید باشه قلب

حالا یه کف مرتب برای خودم تشویق

خیلی دوست دارم نازدونه مامانماچ7تاااا دوست دارمقلب

 

30.5.92

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان سونیا
2 شهریور 92 0:36
مامانی نگران نباش از وزنم بگم تو ماه 8 چون بچه وزن میگیره وزنت میره بالا


میدونم عزییییزم...طوری نیست فدای سر گل دخترم
عاطفه
5 شهریور 92 20:27
اینم یه کف مرتب از طرف ما واسه مامانی و گل دخترش


وااای مرسییی عاطفه جووون.ممنونم که به ما سر میزنی خانومی