فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

فرشته صورتی من

سونو گرافی سه بعدی فرشته مامان

1392/5/31 13:04
نویسنده : مامان و بابا
617 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم دختر ناز و قشنگم قلبالهی مامانی قربون اون لبای کوچولوت و چشمای درشتت بشهههه که واسه ما و آقای دکتر دلبری میکردیییی قلبماچ

نفس مامان برات تعریف کرده بودم که اصفهان سونوگرافی رفتیم و اصلا راضی نبودیم چون من دلم میخواست مامان فریبا ببینتت اما نشد...گذشت تا اینکه یکشنبه شب مامانی و بابایی از کلاردشت اومدن و من از فرصت استفاده کردم و فرداش یعنی 28.5.92 از دکتر حمدی پور وقت سونوگرافی 3 بعدی گرفتم نیشخند

دوشنبه بعد از ظهر که شد به مامانی گفتم آماده شو بریم یه جای خوب باباییم به زور از خواب بلند کردم و خلاصه بعد از کلی چونه زدن مجبور کردم بامون بیاد نیشخنداونام که نمی دونستن کجا میخوایم بریم با تعجب راهی شدن!!!قیافه هاشونم اینجوری بود: سوال

تا رفتیم داخل سالن سونوگرافی هر دو موضوعو فهمیدن و کلیم دلضعفه و خوشحالی کردن...دلم برای بابا توماجت می سوخت که سر کار بود و نتونست بیاد ناراحت اما خیالش راحت بود که بعد میتونه سی دی فیلم سونوتو ببینه...

 

حالا بریم سر جیگر خانوم من که چهاااااااااااااااااا نکرد!!!!

اولش که گوشیرو گذاشت روی شکمم داشتی سکسکه میکردییی نیشخندخیلی واسم دیدن سکسکه کردنت جالب بووود اما دللمم واست کباب بودناراحتآخه من خودم از سکسکه متنفررررررررررررررررررم کلافهفیلم سکسکتو برام سیو کرد دکتر از اونور بابایی می گفت آقای دکتر سکسکه که علامت بدی نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟(با نگرانی البته) و دکترم گفت اصلااا و نشونه سالم بودن دستگاه گوارشیه...

 

خلاصههه دکتر با صبر وحوصله تمام اول همه قسمتای بدنتو چک کرد،دستا پاها بینی و لب وزنت مغزت و...والبته وزن هلوی مامان 1.600 بود و دکتر گفت کاملا نرماله

ووووو...

نوبت رسید به گرفتن عکس از گل مامان و عجب دکتر با حوصله و مهربونی که یک عالمه عکس گرفت تا چنتا خوب از توش در بیاد دست آقای دکتر درد نکنههههلبخند و همچنین دختر خانوم مامان که همکاری کرد و بالاخره صورت خوشگلشو که چسبونده بود به دیواره رحم مامان آورد این طرف تر تا عکساش خوشگل بشه قلب

در بیشتر مواقع با یه ناز دخترونه و دوست داشتنی یکی از دستاتو  آورده بودی بغل صورتت قلباینم عکس بازوی دختر خوش هیکل مامان:

 

 

 

 

 

بعد دیدی دستت کافی نیست یکی از پاهاتم آوردی بالا و گذاشتی کنار بینیت نیشخند

 

 

کم کم حوصلت سر رفت و شروع کردی به خوردن انگشتای خوشمززززت(مامانی صبر کن بعد دوتایی باهم میخوریمشوون قلبنیشخند)

 

 

اینم یه عکس از گلم با دهان باز(نمی دونم داشتی خمیازه میکشیدی یا می خندیدی...قلب)

 

 

بعد ازین چنتا عکس همینجور که دکتر دنبال شکار لحظه ها بود یهو دیدیم اووووووووووووووووووووووو نفس مامان چه خمیازه ای کشییییییییییییییییییید قلبآخ قربون اون لبای کوچولوت برم مامانییییییییییییییییییییییی هر بار فیلم خمیازتو می بینم از ذوق می مییییرماااا قلب

 

و بعد خمیازتم اجازه دادی بهترین عکستو بگیریم

 

 

الهی دورت بگردم فرشته کوچولوی خوشگلمممم قلب آقای دکتر عااااشقت شده بوووود همش می گفت ماشالا ماشالا...

مامانی که از اول تا آخرش اشک شوق میریخت گریهمخصوصا وقتی خمیازتو دید

باباییم که قربون صدقت میرفت و میگفت جلل خالق چقدر دوره زمونه عوض شدهههه تعجب فکر نمی کردم توی یه سونوی معمولی انقد واضح بچه معلوم باشه...

 

بابا توماجم آخر وقت رسید و هر یه عکستو که میدید بغض میکرد و حالی به حالی میشد قلب شبم که فیلماتو دید یه رییییییییییییییییییز قربون صدقت میرفت و گوله کوله اشک میریخت نگرانقلب

 

خیلی دوست دارم نازدارک مامان قلب

خدای عزیزم فرشته ای که بهم دادیو به دستای مهربون خودت میسپارم و خیالم راحته قلب

30.5.92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان سونیا
31 مرداد 92 0:08
سلام عزبیزم مراقب نینی دخمری باش چقر لباس داری دخمری بیا همشو بپوش ناز بشی مامانی با ما دوست میشی


سلام خانووومییی چشم عزیزم حتما چرا که نه من شمارو لینک کردم بووووس
mona
31 مرداد 92 17:42
ماشالا به دخملی خوشگل ایشالا به سلامتی بیایی پیش مامان


مرسیییییییییی مونا جونم عزیزم و هم چنین آقا پسر قند عسلت
مریم
1 شهریور 92 23:06
عشق خاله چ نازه ... خدا جووووووونم مواظب نی نی باش


مرسیییییییییی خاله مریم جوووووونم
ازاده
2 شهریور 92 2:13
عزیزممممممم خوشگل طلا واقعا شبیه فرشته صولتی افتادی


مرسییییی آزاده جونم 3>