فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

فرشته صورتی من

فشار خون بالا و ...

1392/6/5 14:39
نویسنده : مامان و بابا
295 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانقلبدختر ناز و قشنگمقلب

گلم دیروز جواب تست پروتئین ادرارمو گرفتم و خدارو شکر منفی بود...اما فشار خونم همچنان بالا بود و خانوم دکتر تلفنی گفت بهتره بری بیمارستان آتیه تا چک بشی...4 بار فشارمو با فاصلا چک کردن که متاسفانه بالا بودناراحتو بالاخره یه نوار قلب و چکاپ حرکات جنینم انجام دادیم که خدا رو شکر وضعیت گل مامان خوب بود و مشکلی نداشتقلب در نهایت دکتر برام قرص متیل دوپا تجویز کرد که بایید نصف صبح و نصف شب بخورم...امیدوارم فشارم کنترل شه عزیزم...

عشق مامان دو شب پیش خوابتو میدیدمقلب توی بغل هیشکی آروم نمیشدی اما تا اومدی بغل مامان آروم گرفتی و به صدای لالایی که برات میخوندم گوش میدادیقلبعشق مامان،عشق ابدی منقلبهنوز بوی تو توی خاطرمه...دلم خیلی برات تنگه ناراحت

همین جا میخوام دوباره از باباییت تشکر کنم به خاطر همه چیییز که میدونه و میدونم...بخاطر اینکه هستم چون هست،آرومم چون آرومه...توماجم اگه نبودی یا اگه اینجوری نبودی دیگه هیچی ازم باقی نمیموندقلباین روزا رو به خاطر خیلی چیزا فراموش نمیکنم اما اولیش عاشقانه بودنت کنارمه قلب

همسر مغرورت بی نهایت دوست دارهقلبخودت میدونی چنتا دوست داره چشمکقلب

٥.٦.٩٢

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عاطفه
5 شهریور 92 20:28
چه عشقولانه ایشالله همیشه خوشبخت باشید و سلامت


نه به عشقولانه ای عاطفه جونم و خونوادش...مرسی عزیزم
مامان سونیا
6 شهریور 92 15:15
مامانی مراقب خودت باش خیلی خیلی خدا شمارو با نی نی کنار هم همیشه شادو عشقولانه نگه داره


مرسییییی عزیز دلم و هم چنین شما رو مامان گل
mona
9 شهریور 92 1:33
ایشالا هر چه زودتر مشکل فشار خونت حل بشه و دیگه مشکلی نداشته باشی مامان خانمی عاشق


مرسییییی مونا جونم
مامان محیا
12 شهریور 92 21:22
سلام خاله شیما
ممنون که اومدی به وبلاگ دخترم سر زدی عزیزم الهی قربون دخملیت بره خاله
خداروشکر که چیزی نبوده عشقم
بوووس


فدای محیای گلم عزیییییییییییییییییییییزز دلم <3
خاله مریم
13 شهریور 92 7:18
شیما جونم امیدوارم این عشق ابدی تو این خانواده ی کوچولووووووو تا همیشه زنده بمونه
خدارو هزار بار شکر ک بخیر گذشت
ایشالا از حالا همیشه فشارت کنترل باشه

کژالِ خاله ، من مامانتو مثل خواهر خودم دوسش دارم ... مواظبش باشیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا . بوووووووووووووووس رو اون لپایِ تپلِ نازنازیت ...
عاشقتونم مامان و نی نی



مرسییییییییی عزیییز دلم مریم گلم منم مثل خواهر دوست دارم عشقم...کژالمم عاشق خودتو حنای گلته عزیز دلم...
مرسییی مهربون من دوست دارم