فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

فرشته صورتی من

سونوگرافی غربالگری هفته 33

1392/6/14 12:34
نویسنده : مامان و بابا
596 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم قلب یکشنبه 10 شهریور نوبت آخرین سونوی nt بود.قربوووووووووووووووووووووون دختر ناز و قشنگم برمقلببرای بار دوم شاهد خمیازه کشیدنت شدیم قلب خیلییییی قشنگ بود دلمون کلی ضعف رفت واستقلببعد از خمیازه ام شروع کردی به مک زدن قلبقلب مرتب و قشنگ مک میزدی قلب مامااااااااااااااااانی نمیدونی با دیدن این صحنه چه حالییی شدم...خیلییی واسم جالب و دل انگیز بودقلب

خدارو شکر همه چیزتم عالی و کامل و سالم بود عشقم ماچوزنتم 2 کیلو و 40 گرم بود خانومی ماماااان قلبخانوم دکترم یه عکس نه چندان واضح ازت گرفت و باز ما دیدیم چقد گلک مامان شبیه بابایی جونشهقلبماچ

 

 

 

خیلی دوست داریم گلک ماماااانقلبخدا حفظت کنه عشقم ماچ

١٠.٦.٩٢

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محیا
14 شهریور 92 13:15
وایییییی خدا بگردم این دخملی رو که انقدر نازه
راست میگی شیما واقعا شبیه ها


مرسی محیا جونم
پس توام متوجه شدی؟؟؟؟!!!!
مامانِ حنـــــــا
30 شهریور 92 1:54
شیمااااااااااااا ؟؟؟؟؟؟
کپی برابرِ اصلِ ... قربونش برم من . جیگرشوووووووووو


آره محیا می بینیییی؟؟؟؟؟؟!!!!خدا نکنه عزیییز دلممم